بررسی تخصصی ماشین های چینی

در ابن ویبلگ تلاش شده تا انواع ماشین چینی مانند جک ، نیسان ، ام جی ، جیلی و لیفان و ... را باهم مقایسه کنیم

بررسی تخصصی ماشین های چینی

در ابن ویبلگ تلاش شده تا انواع ماشین چینی مانند جک ، نیسان ، ام جی ، جیلی و لیفان و ... را باهم مقایسه کنیم

جک J4 و بازارهدف ایرانی

شرکت Anhui Jianghuai Automobile Co. که به اختصار جک موتورز نامیده می‌شود، یک کمپانی تولید کننده خودروهای سواری و تجاری دولتی چینی است. این شرکت با تولید حدوداً 445 هزار دستگاه خودرو در سال 2012، یکی از بزرگ‌ترین خودروسازهای چینی محسوب می‌شود. این کمپانی، در زمینه تولید مدل‌های سواری، با شرکت کرمان موتور همکاری می‌کند و خودروهایی مانند جک اس 5، جک اس 5 و جک جی 5 را وارد بازار ایران کرده است.


درباره ی زوتی و کپی شدن آن از پورشه بیشتر بخوانید.



با ورود محصولات جدید چینی به بازار به نظر می‌رسد برخی از کمپانی‌های این کشور نگاه و تفکری جدید را در پیش گرفته‌اند و علاوه بر آنکه کپی‌کاران خوبی شده‌اند بلکه بر اساس آموخته‌های خود از خودروسازان جهانی، محصولات قابل قبولی را تولید نموده‌اند. جک s4 یکی از محصولات جک حاکی از این نگاه نو در آن است.

امکانات جک J4

در اینجا امکانات جک J4 را فهرست می کنیم.

ایربگ راننده و سرنشین جلو، سیستم اعلام فشار باد لاستیک TPMS، سیستم ضد سرقت، سنسور پارک عقب، سیستم ترمز ABS+EBD ، تنظیم ارتفاع چراغ های جلو، چراغ های مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل، کامپیوتر سفری، پوشش چرمی صندلی ها، 6 بلندگو، کروز کنترل، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، فرمان کمکی برقی، رینگ ۱۵ اینچی ۸ پر، شیشه ها و آینه های جانبی برقی، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، طبق برخی شنیده ها، گویا سانروف بر روی جک J4 نصب نشده است، تمرمز دیسکی جلو و کاسه‌ای در عقب

به لطف فاصله محوری 2560 میلی متری، J4 کابین نسبتا جاداری دارد و فضای کابین آن در مقایسه با رقبایش مناسب و کاربردی به نظر می رسد. یعنی با سدانی طرف هستیم که ابعاد جمع و جورش خیال راننده را برای جای پارک و مانور دادن در خیابان‌های پرترافیک راحت می‌کند و از طرفی فضای مناسبی داخل کابین دارد که در سفرهای چند نفره می‌توانید روی آن حساب کنید. به علاوه اینکه جک J4 به فرمان برقی مجهز شده که باعث می‌شود آسایش رانندگی بالاتر رود و نظر خانم‌های راننده را نیز به خود جلب کند. این در حالی است که دنا پلاس به عنوان یکی از رقبای اصلی J4 از فرمان برقی بی بهره است وقطعا مانور دادن با آن به راحتی جک نیست.

قیمت جک J4

قیمت جک J4 توسط کرمان موتور اعلام می شود.  شاید بگویید قیمت J4 از بعضی رقبایش گران تر است. اما نکته مهم در خصوص این خودرو اینجاست که شرکت کرمان موتور برای کنترل حباب های قیمتی بوجود آمده، تدابیری را می اندیشد.

از دیگر برتری های جک J4 نسبت به رقبایش می توان به فضای جادار صندوق بار اشاره کرد. صندوق بار سدان جمع و جور جک 550 لیتر حجم دارد که از این نظر از صندوق بار 500 لیتری دنا پلاس و صندوق بار 480 لیتری بسترن B30 جادارتر است. نکته دیگر عرضه جک J4 توسط شرکتی خوش نام در خدمات پس از فروش است. کرمان موتور در چند سال گذشته نشان داده مشتریانش می توانند روی تامین قطعات و خدمات پس از فروش اش حساب باز کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد