بررسی تخصصی ماشین های چینی

در ابن ویبلگ تلاش شده تا انواع ماشین چینی مانند جک ، نیسان ، ام جی ، جیلی و لیفان و ... را باهم مقایسه کنیم

بررسی تخصصی ماشین های چینی

در ابن ویبلگ تلاش شده تا انواع ماشین چینی مانند جک ، نیسان ، ام جی ، جیلی و لیفان و ... را باهم مقایسه کنیم

آشنایی با برخی از ارزان ترین شاسی بلندهای بازار ایران

با اینکه در کشور تولیدکنندگان معتبر و مطرح خودرو وجود دارند و حجم بالایی از تقاضای خرید خودرو را پوشش می دهند، اما بااینحال صنعت خودرو ایران اتکای بسیار زیادی به خودروهای وارداتی دارد. در ادامه با برخی از  ارزان ترین شاسی بلندهای بازار ایران آشنا می شویم.


درباره ی گران ترین خوردروهای چینی بازار ایران بیشتر بخوانید.


شاسی بلند های ارزان ایران

خودروهای شاسی بلند به محض ورود به بازار ایران با استقبال بسیار بالایی مواجه شدند و خریداران این دست خودروها روز به روز شاهد افزایش بیشتری بود. تا پیش از ورود محصولات چینی و برند های نو ظهور به بازار ایران تنها شاسی بلند های بازار، خودروهایی مانند نیسان رونیز، پاترول ها، پاجرو و در اواخر دروه های پیشین، لندکروز اتاق 100 بودند.

همانطور هم که انتظار می رود این خودروها  دارای جذابیت های ظاهری در طراحی و یا امکانات رفاهی چشمگیری نبودند. اما با پیشرفت های روز افزون در عرصه تولید خودرو شاسی بلندهای بسیار جذابی به بازار ایران وارد شدند، خودروهایی از نسل تویوتا، هیوندا و انواع خودورهای چینی. اما ارزان ترین خودروهای شاسی بلند بازار کشور کدامند؟

چانگان CS35، شاسی بلند ارزان بازار

چانگان محصولی مشترک در همکاری فورد، مزدا و سوزوکی است و خودروهای خود را در کشور چین تولید می کند. این برند چینی یکی از چهار خودروساز بزرگ و مطرح کشور چین به شمار می آید و در سال 2012 در حدود 1.9 میلیون دستگاه خودرو به بازارهای داخلی و بین المللی تحویل داده است.

چانگان CS35 نخستین شاسی بلند شرکت چینی چانگان بود و در اولین روزهای تولید در نمایشگاه فرانکفورت معرفی شد. از سال 2012 نیز نسخه تجاری محصول در نمایشگاه پکن رونمایی شد. چانگان در بین خودروهای شاسی بلند بازار دارای قیمت مناسب و کیفیت خوبی است و خریداران این خودرو رضایت خود را از چانگان CS35 اعلام کرده اند.

هایما، دومین شاسی بلند ارزان کشور

هایما در دو نسخه اتوماتیک و دستی در کشور وارد شده است و در نسخه اتوماتیک به صورت فول آپشن ارائه می شود. در نsخه فول آپشن خودرو ایمنی و تجهیزات مناسب، موتور قدرتمند و توربوشارژ قرار داده شده است.

البته در نسخه پایه نیز امکانات بسیار مناسبی را در هایما شاهد هستیم. هایما اس 5 و اس 7 هردو دارای طراحی بسیار زیبایی هستند و راندمان بسیار خوبی دارند. به جرات می توانیم هایما را به عنوان یکی از بهترین شاسی بلندهای چینی در بازار ایران معرفی کنیم که قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

هایما خانواده ای از شاسی بلند های اقتصادی

در نسخه توربوشارژ ویژگی هایی نظیر افزایش قدرت و شتاب خودرو بدون بالا بردن حجم موتور را شاهد هستیم. کارایی و بهره وری خودرو نیز در صرف سوخت بسیار مناسب ارزیابی شده است. در زمینه احتراق نیز آلایندگی کمتر، مصرف سوخت کمتر و فرایند سوخت کاملتری گزارش شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد